Translate

niedziela, 22 maja 2016

Hełm BvS ciąg dalszy.

10. Kolejny etap to wyrównywanie łączeń pomiędzy kawałkami pianki. Robię to za pomocą drobnego papieru ściernego. Następnie używając akrylu budowlanego elastycznego uzupełniam ewentualne braki i ubytki. Aby akryl był dostatecznie równy wygładzam go "na mokro". Po stwardnieniu będzie elastyczny, więc nie da się go już szlifować.









 11. Malowanie. Przed malowaniem utwardzam powierzchnię za pomocą kleju wikolowego, a następnie w dwóch warstwach nakładam farbę akrylową. W miejsce okularków podkleiłem przezroczystą folię.
12. Niestety nie jestem zadowolony z efektu końcowego. Po pierwsze użyłem miękkiej pianki EVA, która idealnie sprawdza się przy robieniu hełmów o obłych kształtach. Ten hełm powinien być bardziej kanciasty, nie udało mi się uzyskać tego efektu. Muszę też popracować nad uszami, które są raczej za malutkie. Folia w miejscu oczu też nie za bardzo mi się podoba, muszę znaleźć coś przyciemnianego, albo jeszcze lepiej coś w technologii okularów "lustrzanek".
Czarny kolor tak charakterystyczny dla Batmana też źle tu wygląda, chciałbym aby hełm wyglądał bardziej "metalowo".




To by było na tyle, w najbliższym czasie będę Was informował o postępach moich prac.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz