Translate

niedziela, 3 kwietnia 2016

Batarang

Tej nocy postanowiłem uzupełnić swoje uzbrojenie o najbardziej efektowną broń Nietoperza - batarang. Ciężko wyobrazić sobie jakąś akcję przeciw złu czającemu się w ciemności. Idea tych niebezpiecznych rzutek (shuriken) jest zaczerpnięta z japońskiego ninjutsu. Wojownicy ninja zwykle posiadali ich 9, ponieważ tę liczbę uważali za szczęśliwą. Po wyrzuceniu ośmiu, ostatni zostawiali do walki wręcz.

W fazie pierwszej dokonałem wyboru optymalnego kształtu, a wybór nie był prosty. Zdecydowały względy praktyczne - łatwość przenoszenia, doskonałe właściwości lotne, oraz charakterystyka obrażeń. Nie chciałem, aby batarang powodował głębokiej penetracji ciała przeciwnika, gdyż mogłoby to prowadzić do obrażeń śmiertelnych. Postawiłem więc raczej na płytsze rany cięte.

W fazie drugiej dokonałem wykroju wybranego kształtu z pianki EVA 0,5 cm, oraz wykonania warstwy podkładowej z kleju wikolowego.


 
 
 
Tej nocy przystąpię do kolejnej fazy, a mianowicie do malowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz